Kirppistelyä.

Moi.

Mä oon maailman surkein kirppistelijä! 🙈 Oon ensinnäkin niin pihi, etten halua maksaa käytetystä juuri mitään. Ja toinen huono puoli on se, että en jaksa penkoa. Katson loossiin ja jos ei näy mielenkiintoista niin en jää tutkimaan. Tää on ehkä se the thing miks en löydä kirppikseltä yleensä mitään. Ystävä on löytänyt mulle USEITA muumit dvd:tä vanhoilla äänillä hintaan 1-3e. Niin, ite en oo löytäny koskaan. Tokikaan, en käy kirppiksellä niin usein kuin ystäväni 😂
PikkuNeidille kumpparit eurolla, LÖYTÖ! ❤️

Haluaisin kyllä myydä kirppiksellä ja varasinkin pöydän lähikaupungin suositulta kirppikseltä. Hinta hirvitti; 40e +1% myynnistä 6 päivää. Huh huh... Myyntiin laitoin lasten vaatteita 0-3 Vee. Hinnaksi laitoin sisävaatteille 0,5-2e /kpl ja ulkovaatteille 2-5e. Kenkiä 1-5e. Ajattelin hinnoittelun niin että mitä itse maksaisin. Mutta kyllä takaraivossa kolkutti että aika monta paitaa ja housua saa noilla hinnoilla myydä, jotta edes omillensa pääsee! 🙈 Ja kun kyseessä ei ole mitkään merkkivaatteet vaan siistit perusvaatteet. Onko hyvät hinnat?

 Vaatteita oli PALJON ja myyntiä tuli ihan ookoo. Enemmän olisin toivonut, mutta en lannistu; kokeilen uudelleen. 👍 Nykyään tuntuu vaan merkkivaatteet kelpaavan. Itelle merkki ei vaikuta mihinkään mitenkään. On lapselle t-paita sitte Me&i, nosh, newbie tai vaikka h&m tai muu "halpis" niin en ole valmis maksamaan juurikaan euroa enempää. Olenko liian pihi? 🙈

Ajattelin joko keväällä tai syksyllä; toki tää korona nyt hieman häiritsee suunnitelmia. Nyt ajattelin siivota vaatehuoneen ja karsia omia vaatteita ihan suurella kädellä! Ja lasten vaatteita jää pieneksi jatkuvasti! Ja mä vihaan tavaroiden säilyttämistä. Olisin ahkera hävittämään kaiken😂 puoliso on sit ennemmin hamsteri tyyppinen.

Facen kirppiksellä olen yrittänyt myydä, mutta oman paikkakunnan kirppis on ihan kuollut lastenvaatteiden osalta. Mikään ei liiku! Ja mä haluan niistä rahaa enkä kahvipaketteja tai purkkapusseja. 😂

Lähialueen roskalava Facebook-ryhmästä oon tehny löytöjä! Yleensä olen kymmenes jonossa, mutta nyt on onnistanut. Hain kahvipaketilla muumi mopon ❤️ ilmaiseksi ikean ison rahin sekä ikean hemnes kenkäkaapin (ei täysin ehjä mutta menee vaatehuoneeseen), mankelin kahvipaketilla sekä säkkituolin kirppis ryhmästä kympillä. Mun mielestä hyvät "saaliit". 👍 Onko teillä jotain erityisiä löytöjä facen kirppiksiltä tai ihan oikeilta kirppiksiltä? Tai mitä mieltä olette yleensä kirppisten hintatasosta?

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Hei.

"rättikässää"